7a edició del Cicle Musical de Sant Feliu de Codines, de l’1 al 24 de juliol de 2022

Dissabte, 2 de juliol de 2022 a les 18:00

Nova edició del Cicle Musical dels juliols, de l’1 al 24 de juliol de 2022

Després de dos anys complicats i plens d'incerteses, torna el Cicle Musical del mes de juliol en el seu format habitual, amb el 100 % d’aforament i venda d’entrades el mateix dia del concert directament a taquilla. També es podran comprar de manera anticipada a través de la plataforma Entràpolis.

Reserveu les vostres entrades anticipades a Entràpolis a partir del 28 de juny.

El Cicle Musical té com a objectiu principal acostar la música professional i de qualitat al territori —especialment als codinencs i condinenques— i fer-la present a diferents indrets del municipi.

Podeu consulteu tota la programació aquí sota.

Us hi esperem!

Programació:

Divendres 1 de juliol
Orquestra Municipal de Caldes de Montbui
Centre Cívic La Fonteta, 21h

Divendres 8 de juliol
La identitat nacional en la música. Obres de Grieg, Toldrà i altres amb G. Giri, H. Muñoz, S. Claret i R. Boyer
Centre Cívic La Fonteta, 21h

Dissabte 9 de juliol
Música cubana amb Son Salao
Jardins de Can Xifreda, 22h

Dissabte 16 de juliol
De Viena a Broadway amb el Jove Projecte Orquestral
Centre Cívic La Fonteta, 20h

Diumenge 17 de juliol
Havaneres, cançó popular, tradicional i de taberna amb Ultramar
Plaça de Santo Domingo, 19h

Divendres 22 de juliol
Taller de músics de Barcelona. The Swing Cats
Jardins de Can Xifreda, 22h

Dissabte 23 de juliol
20è Aplec de la sardana amb la cobles Sant Jordi-Ciutat de Barcelona i Jovenívola de Sabadell
Plaça Josep Umbert Ventura, 20h

Diumenge 24 de juliol
Eros i Psique. Les sonoritats que es desitgen amb Patrícia de No i José Antonio Domené
Església Parroquial, 19h

Reserveu les vostres entrades anticipades a Entràpolis a partir del 28 de juny

Amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Darrera actualització: 04.07.2022 | 09:29